Obserwatorzy

środa, 4 stycznia 2012

L'OREAL ELSEVE COLOR-VIVE: odżywka

Gama COLOR-VIVE została stworzona dla włosów farbowanych, należą do niej:
szampon, odżywka, spray i maska, jednak ja zajmę się dwoma pierwszymi produktami, które używam
od kilku lat.


Skład odżywki


Moja opinia
Jest to najlepsza odżywka jaką używałam. Wiele razy pomogła uratować mi włosy i zapobiec ich ścięciu.
Przy bardzo zniszczonych włosach nakładam ją na całą długość (od nasady aż po same końce) co pomaga ujarzmić puszące się siano.
Odżywka nie regeneruje, ale poprawia wygląd włosów. Dzięki niej włosy są błyszczące, dłużej utrzymują ładny kolor farbowanych włosów. Pomaga także rozczesać włosy.
Gdy włosy nie są w bardzo złym stanie odżywkę stosuję na długości, ale nie nakładam przy nasadzie, ponieważ powoduje to szybsze przetłuszczanie się włosów.
Moje włosy są skłonne do falowania, jednak po codziennym używaniu tej odżywki stały się proste, co świadczy o tym, że odżywka obciąża włosy.
Opakowanie jest poręczne, ale tak samo jak w szamponie, żałuję, że nie jest przezroczyste dzięki czemu łatwiej byłoby określić ile kosmetyku jest jeszcze w butelce.
Odżywka jest wydajna, starcza mi na miesiąc, a mam włosy długości 66 cm, a wg fryzjerów jest ich dużo i są w miarę gęste ;) przy czym muszę wspomnieć, że korzystam z opakowania o poj. 400 ml
Produkt ten, jeśli chodzi o pojemność 400 ml, dostępny jest w sklepie Carrefour,  mniejsze opakowania o poj. 200 ml dostępne są w Rossmannie.

3 komentarze:

  1. Miałam i też polecam na pewno do niej wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś non stop używałam, teraz od czasu do czasu :)
    dlatego że unikam silikonów

    OdpowiedzUsuń
  3. Też teraz chcę unikać silikonów, bo one za bardzo obciążają mi włosy przez co przestają się falować :(

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania :)