Obserwatorzy

sobota, 21 kwietnia 2012

GARNIER COLOR SENSATION 6.0 SZLACHETNY CIEMNY BLOND

Witajcie :)
Jestem już po farbowaniu włosów, więc najwyższy czas wystawić recenzję farbie :)


To zaczynamy !! :)
Farbę nakładałam na jasny blond, w niektórych miejscach o chłodnym, a w innych o ciepłym odcieniu, a więc wyglądały tak:

Zdjęcie bez flash'a

Nakładanie farby:
Przebiegało pozytywnie, najpierw odrosty (wg zaleceń BlondBunny :) ), a następnie na całą długość włosów. 
Niestety, ale konsystencja farby jest za rzadka, czasami lądowała na podłodze, szafce czy wannie.
W trakcie nakładania nastąpiło ogromne zdziwienie... farba nie śmierdzi, nie łzawią mi oczy od smrodu, bo go nie było :o czasami dało się wyczuć zapach kwiatów.
Najczęściej w trakcie nakładania farby odczuwałam swędzenie czy pieczenie w głowę, a tym razem tylko przez chwilę poczułam swędzenie, które bardzo szybko przeszło !!
Niestety, ale farba nie jest zbyt wydajna, na szczęście przeczuwałam, że 3 opakowania to będzie za mało i wzięłam 4 na wszelki wypadek, oczywiście zużyłam wszystkie :p

Farba na włosach:
Zero negatywnych odczuć, więc nie było problemu z wytrzymaniem 30 minut z farbą :)

Płukamy!!
Przyszedł czas na spłukanie farby z włosów, o dziwo włosy w trakcie płukania były miękkie i śliskie, i taki efekt utrzymywał się do czasu, aż nałożyłam odżywkę, którą dorzucili do farby. Wtedy niestety włosy stały się szorstkie i trochę sztuczne w dotyku. Przy płukaniu nie wypadło dużo włosów. Oczywiście bojąc się rozczesać włosy tylko po takiej odżywce, zaraz nałożyłam swoją ulubioną odżywkę Garniera z olejkiem awokado, następnie wytarłam włosy w ręcznik i nałożyłam na końcówki serum Biovaxa. Włosy świetnie się rozczesały, wypadło (albo raczej ułamało się) tylko kilka włosów :)

Efekt końcowy, włosy bez ułożenia (nawet nie czesane, dopiero co wytarmoszone w poduszkę :p )

Zdjęcie włosów z flash'em

Zdjęcie bez flash'a

A teraz porównanie koloru włosów do koloru z opakowania :)


Jak Wam się podoba??

Ja jestem zadowolona z efektu, mam nadzieję, że mocno się nie spierze ;)

A teraz streszczenie dla leniwych :p

Plusy:
- nie śmierdzi, czasami czuć zapach kwiatów
- nie "gryzie" po oczach
- tylko chwilę czuć było swędzenie
- kolor bardzo podobny do koloru z opakowania
- mocno nie niszczy włosów

Minusy:
- trochę słaba odżywka
- mało wydajna
- zbyt rzadka

EDIT: Wiem, że nie każdemu może chcieć się czytać komentarze, dlatego też postanowiłam napisać tutaj o trwałości farby. Na moich jasnych włosach (jasny blond zrobiony farbą + gęste pasemka zrobione rozjaśniaczem) trzymała się 2 tygodnie, po tym czasie zeszła całkowicie.

25 komentarzy:

  1. wyszło prawie tak samo jak na pudeku ; o
    ładny blond!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) choć pewnie się mocno wypłuka i będę musiała jeszcze raz farbować by uzyskać stały kolor na włosach podobny do naturalnego ;)

      Usuń
  2. Doczekałam się! :D Napisz jeszcze jak się czujesz w tak ciemnych włosach, jestem bardzo ciekawa! A jednak potrzebowałaś 4 farb, nigdy w życiu bym nie pomyślała, do tej pory 100 ml to było u mnie maksimum:) Kolor faktycznie wyszedł identyczny jak na opakowaniu, a to rzadkość...;) W sercu jesteś jeszcze blondynką czy już brunetką?:D :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no przecież nie mogłam Cię zawieść :*
      Już kiedyś miałam ciemne włosy, więc to w sumie dla mnie nie nowość, choć jeszcze trochę dziwnie mi się w lustro patrzy, ale za parę dni powinnam się przyzwyczaić :D
      Mam długie i gęste włosy, więc najczęściej idą mi 4 farby na nie :p
      W sercu?? hm... chyba mieszańcem :D ale coraz bardziej brunetką, a mózg mam typowej jasnej blondynki z przebłyskami wrednego rudzielca :p

      Usuń
    2. Oj jakiego tam wrednego:) Stereotypy mi tu rozprowadzacie:) Rudowłose to słodziutkie kobietki:D

      Usuń
    3. No tak, wiem, że stereotyp :D ale wiele ludzi się nimi kieruje, ja staram się nie, chociaż czasami im ulegam :p i ten mi się podoba :D bo przynajmniej miałam usprawiedliwienie dla swojego charakteru, który niepilnowany może komuś zaszkodzić :p

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor prawie taki sam jak na zdjęciu na opakowaniu co się rzadko zdarza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyszło fajnie:) ciekawe ile się będzie trzymać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego ciekawa, ale liczę się z tym, że nakładana na tak jasny kolor, szybko się wypłucze.

      Usuń
    2. Na pewno nie będzie się szybko wypłukiwał, ja chciałam wrócić do naturalnego, więc po pofarbowaniu na jasny brąz złocisty przez rok nic na nie nie nakładałam, także wydaje mi się, że masz parę dłuuugich miesięcy świętego spokoju, a kolor nie straci intensywności! :)

      Usuń
  5. Wygląda na to, że kolor wychodzi prawie identyczny jak na pudeleczku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę tych długich włosów:) Ale za parę lat pogadamy jak równy z równym:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) za 4 lata (albo trochę więcej, bo tym masz kręcone :p ) będziesz miała moją długość :)

      Usuń
  7. nie masz żadnych rudych refleksów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam rudych refleksów :) ale farba na moich włosach długo nie wytrzymała, teraz już prawie nic z niej nie zostało:(

      Usuń
  8. właśnie zrobiłam sobie włosy tą farbą, szkoda że wyszły brązowe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że się mocno spłuka. Mnie po 2 tygodniach zeszła cała ;)

      Usuń
    2. mam nadzieję bo chciałam blond ciemny a nie średni brąz:( znowu wygladam jak królewna śnieżka

      Usuń
    3. I jak?? spłukał się trochę kolor?? :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Fajny, fajny, tylko krótko wytrzymał na moich włosach ;)

      Usuń
  10. Używałam tej farby ale nie dosyć, że kolor wyszedł szary i bez połysku to jeszcze bardzo wysuszyla mi włosy. Używałam farb garniera ale jeszcze nigdy moje włosy nie były w tak złym stanie jak po tej farbie, dodatkowo szybko się zmył pozostawiając jasny kolor wyblakłego blondu :/ nie polecam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, mnie szkód farba dużych nie narobiła, kolor mi się podobał, ale fakt, szybko się zmywa.

      Usuń

Zapraszam do komentowania :)